ponedeljek, 23. maj 2016

Ženitni oglasi


Iščem punco, ki je inteligentna, ne pije alkohola in ne kadi, ima rada sprehode in šport (nogomet). Ima rjave lase, modro zelene oči in dobro kuha.

Sem svetlolas, postaven, pameten, ljubitelj športa, nekadilec, po poklicu pravnik. To sem jaz, Tevž Lešnik. Živim v prijetni hiši ob obali v Kopru. Iščem punco, ki ima do štirideset let, nekadilko, prijazno in prijetno. Imam še luksuzno vilo v Dubrovniku. Rad potujem in rad bi se poročil. Če te mikam, pokliči na telefon xxx xxx.

Postaven fant išče dekle, športnico, staro okrog 34 let, ne preveč zahtevno, prijazno, dobro kuharico in s smislom za modo.
Sem 35 let star moški, živim v Sloveniji. Če me želiš spoznati, mi piši na francetanceizribnice@gmail.com .


Sem fant, star enajst let. Sem športnik, treniram hip-hop. Rad bi spoznal lepo punco, ki jo zanima hip-hop. Skupaj bi plesala, šla na kakšen izlet ... Pokliči!


Išče se moški, star okrog štirideset let, nekadilec, zaposlen na visokih položajih v družbi, zabaven, športnik, neporočen.
Če ste taki, prosim, pokličite na tel. xxx xxx


Iščem žensko, staro okrog 32 let. Naj bo nekadilka, težka sedemdeset kilogramov, zna odlično kuhati, dobro obvlada angleški jezik in ima rjave lase.

Moški, star 25 let, rjavolas, visok 170 cm, tehta 60 kg. Ima prijeten značaj, rad ima šport, ima nekaj obveznosti. Rad ima otroke. Ne kadi in ne pije. Ime mu je Peter. Pokliči ga na telefon xxx xxx

Gospa, stara 34 let, hoče imeti poštenega in prijaznega moškega. Seveda nekadilca. Je bogata ženska. Ima tudi otroka.

Trinajstletna punca išče prijaznega fanta. Ime ji je Tana. Je lepa in prijazna. Ima rjave dolge lase in zelene oči. Zelo rada igra rokomet.

Prijazna in lepa šestindvajsetletnica - ljubiteljica športa, svetlo rjavi lasje, modre oči - išče moškega, ki ima rad šport in je prijazen.

Če si stara štirideset let, imaš zelo svetlo polt, črne lase, nimaš otrok niti moža in delaš na kmetiji, mi pošlji sporočilo na ljubim_sneguljčico@gmail.com

Iščem fanta od 22 do 25 let. Sem dekle, staro dvaindvajset let, imam zelo rada šport in sem vedno prijazna, nasmejana in zabavna. Moje oči so rjave in lasje črni. Pokliči na xxx xxx, če bi me rad spoznal.

Sem dekle, staro dvajset let. Imam dolge rjave lase. Sem ljubiteljica športa, rada telovadim, tečem, hodim, vadim ... Sem študentka stomatologije, ne kadim in veliko časa preživim v naravi.
Iščem fanta, ki ima rad šport, ne kadi in ne pije. Star naj bo od dvajset do triindvajset let.


Ženska, stara trideset let, rjavolaska z lepimi očmi - ne mara ličenja -  lepa, prijazna, pametna, nežnega značaja, z dobro službo, išče moškega, starega do trideset let. Mora biti pameten, dober po srcu in dobro zaposlen.

Prijazna ter pametna tridesetletnica z zelo dobro zaposlitvijo išče moškega, ki naj bo star med trideset in štirideset let, nekadilec, ne pije alkohola in naj bo prijazen, skrbniški. In da ne bo izvajal nasilja.

Sem ženska, stara nekaj več kot trideset let. Prijazna, nežna, pametna, po poklicu učiteljica, rada imam živali. Doma imam psa.
Iščem moškega, starega od trideset do štirideset let, nekadilca, z dobro službo.


Mlajši moški išče sanjsko žensko, mlajšo od štirideset let. Tako, da mu bo stala ob strani.
Manjša podrobnost: rad ima črnolaske, ne mara kadilk.
Pokličite na številko: xxx xxx


Ženska srednjih let, ima tri otroke, išče moškega, ki ima rad šport, ne pije alkohola in je lepe postave.
Telefon: xxx xxx


Sem simpatična ženska srednjih let, športna, imam enajstletnega otroka. Oče mu je žal umrl pri osmih letih. Iščem moškega, nekadilca, mojih let (od 30 do 37 let), ki se ukvarja s športom in ima enak pogled na življenje kot jaz. To pa pomeni: veliko potovanj, športanje, veselje do kuhanja in dobra volja.
Pokliči me na xxx xxx



Ni komentarjev:

Objavite komentar